De Parade is verhuisd! Momenteel werken we iedere donderdag in Electron verder aan onze act voor de Grote Optocht. Samen verbeelden we de metamorfose van een vlinder: ei > rups > cocon > vlinder. De installatie op de foto is ons pronkstuk: de vlinder. Tijdens de Optocht hangt deze vol met beschilderde wimpels. We hebben er meer dan 300! Daarnaast maken we ook kunstwerken van papier-maché voor de tentoonstelling in projectruimte Next in het museum. Ook hier verbeelden we de metamorfose van ei tot vlinder.
© Linsey Kuijpers
Vanwege de hitte doen wij onze deuren 𝗴𝗿𝗮𝘁𝗶𝘀 open vanaf donderdag 25 juni t/m zondag 28 juni (dinsdag t/m vrijdag van 11.00–17.00 uur en zaterdag en zondag van 10.00–17.00 uur) voor alle Bredanaars. Kom even bij in de koelte, drink wat water in het museumcafé, ga naar het toilet of neem een kijkje in de geschiedenis van de (code) Oranje-Nassaus. ☀️🧡
Blijf op de hoogte
Via onze nieuwsbrief
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
En blijf op de hoogte